Restaurant Day, kto ze mną na kolejną edycję? :)

"Karnawał Jedzenia – jeden dzień, w którym każdy może zostać szefem kuchni i otworzyć swoją restaurację."

 Projekt powstał w 2011 roku w Finlandii. W maju 2012 zagościł w Polsce. W całej Europie każdy może zostać szefem kuchni, restauracja otwiera się i zamyka w ciągu 24 godzin. Nie trzeba mieć specjalnego miejsca, garaż, park, ulica, własny dom - wszystko jest dozwolone. Kwestia wyboru potraw też zależy od własnego widzimisię.

restauracje na mapie!

Postanowiłam zatem skorzystać z okazji i zawitałam do Gdańska. Słodki skwer, bo tak nazywała się restauracja, częstowała przepysznymi ciastami, babeczkami, batonikami, wszystkim co słodkie :) Otwarta o 11 obsługiwała wszystkich głodomorów przez trzy godziny. Na zdjęciach możecie zobaczyć słodkości, które można było kupić za niewielką cenę. Czy te wszystkie wypieki nie wyglądają uroczo z tymi flagami? :D

Jednocześnie chciałam powiedzieć, że inicjatywa jednodniowej restauracji bardzo mi się podoba i gdyby ktoś w pobliżu zapragnął przystąpić do 6 edycji razem ze mną proszę o jak najprędszy kontakt! :D









17 komentarzy:

  1. O matko, świetna sprawa! :D W ogóle nie wiedziałam, że jest coś takiego. A kiedy dokładnie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. następna edycja jest chyba 18 sierpnia, tak wyczytałam gdzieś na jakimś ich fanpejdżu na facebooku. Odsyłam tu: http://www.restaurantday.org/pl/ :)

      Usuń
  2. Słyszałam o tym, z chęcią bym się wybrała na degustację takich 24h specjałów restauracyjnych:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super sprawa, szkoda że u mnie w mieście oczywiście nic nie ma :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ fajoska sprawa! tylko kurcze przegapiłam, bo gdybym miała się wybierać to właśnie do Gdańska D:
    no nic, to czekam na następną edycje

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezu, pierwszy raz widzę taką akcję ! Rewelacja :o Też chcę takie u sieeebieee :<

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam, słyszałam :-) MOże kiedyś uda mi się wziąć udział?

    OdpowiedzUsuń
  7. A w jakim miejscu otwierałabyś swoją restaurację? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Gdyni, ale niestety wczoraj zarezerwowałam sobie wakacje w tym terminie :c Ale jeszcze następny Restaurant Day będzie chyba w listopadzie lub coś w tej okolicy, jeśli jesteś chętna wspólnie popichcić - daj znać :D

      Usuń
  8. Jestem bardzo chętna, ale chyba nie w Gdyni. A jak to wygląda od bardziej "prawnej" strony? Bo na żadnej stronie nie mogę znaleźć dokładniejszych informacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.restaurantday.org/en/ - strona organizatorów. Tutaj się zgłaszasz :)

      Usuń

Truskawki się cieszą na każdy miły komentarz :)