najszybsze (awaryjne!) ciasteczka z batoników i płatków śniadaniowych



Marsy i Corn Flakesy to jedne z kilku rzeczy, które zawsze mam w szafce. Na oddzielne awarie, te czekoladowe i te do pochrupania. Sama w sobie czekolada nie chrupie, a płatki nie są tak kakaowe jak czekoladki. Można pójść na kompromis i połączyć je w całość. W kwestii przygotowywania i zjadania - 5 minut i po sprawie;)




Składniki:

Batonik mars - dwupak. (69g)
1 łyżeczka masła
około 1,5 szklanki Corn Flakesów




Przygotowanie:

Batoniki kroimy na mniejsze kawałki. Rozpuszczamy w kąpieli wodnej razem z masłem. Do rozpuszczonych batoników dodajemy płatki, mniejszymi partiami. Po każdym dodaniu mieszamy. Płatków dodajemy ile wlezie. Jeśli damy mniej- można wylepić formę (tak jak to zrobiłam ja, użyłam tortownicy 16cm) albo dodać więcej i ulepić kulki.  Zostawiamy na moment do wystygnięcia, są już gotowe do zjedzenia.



13 komentarzy:

  1. Zrobiłam kiedyś coś takiego... Zniknęło w jedną chwilę. Uzależniająco dobre!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, o rany, o rany! Smakiem musi przebijać wszystkie dziadowskie batoniki musli ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepis z kategorii: "Zostawiłam drugie śniadanie na słońcu" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. One są genialne, taki zlepek:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Co za deser :D Czuję, że zrobiłby furrorę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szybka i nieco zdrowsza przekąska, super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. takie proste, a jakie pyszne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A myślałam, że tylko ja znam te ciasteczka! :) Pyszne są i tak łatwo można je wyczarować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. robiłam podobne w papilotkach i pamiętam, że były pyszne! muszę koniecznie zrobić ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękne maleństwa ! No cudne, idealne dla mnie - bez piekarnika :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale rewelacyjny pomysł :) Koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Truskawki się cieszą na każdy miły komentarz :)