Konkurs z Sophie Dahl, owocowe urodziny bloga!

Dzisiaj wpis wyjątkowy. Urodzinowy. Bloguję dopiero od roku, a pochłonęłam się całkowicie. Garstka przepisów powoli i powoli się powiększa. Dokładna data nie jest mi bliżej znana, niestety nie pamiętam. Wątpiłam, że wytrwam w blogowaniu i myślałam, że znudzę się tym za kilka tygodni. A jednak, taki kawał czasu za mną :D Urodziny ustalam zatem na pierwszego lipca, dzielę się radością i  mam dla Was konkurs, a do wygrania książka Sophie Dahl! Nie ma co się obawiać, wcale nie jest trudny. Dawno dawno temu zapowiadany (na fejsbukowym fanpejdżu) , wreszcie się pojawia. Oby nie zabrakło chętnych!
 Konkurs potrwa do 14 lipca, równo dwa tygodnie. 

Temat...
Waszym zadaniem jest upiec... owocowe ciasto. Im bardziej obfite w owoce, tym lepiej. Liczy się tylko ciasto, nie deser, lody itp. Sezon na owoce trwa, truskawkowy się kończy, jagodowy dopiero zaczyna. Dowolność jest duża. Kolejną ważną i prawie najważniejszą częścią jest zdjęcie. Wiadomo, to co ładne - cieszy oko. Zdjęcia podlegać będą tylko i wyłącznie mojej subiektywnej ocenie :) A bym zapomniała... poproszę jeszcze przepis! Tak na marginesie...czy Sophie Dahl nie wygląda uroczo z tymi wiśniami? :D


Konkursowe ciasta z przepisem i zdjęciami ślijcie na pieczonetruskawki@gmail.com 

Dodatkowo miło by było gdybyście polubili truskawkowego fajpejdża ;) (w razie gdybyś chciał/a być na bieżąco, albo... dowiedzieć się o nowym konkursie? Podpowiem, że szykuję kolejną apetyczną niespodziankę...)

Na prace czekam do 14 lipca do godziny 23.59.



WYNIKI

Spędziłam wiele czasu na wybieraniu zwycięzcy, dostałam bardzo dużo zdjęć. Ostatecznie doszłam do wniosku, że chociaż część z Was przesłała mi naprawdę profesjonalne zdjęcia, szanse powinny być wyrównane. Wszyscy z lustrzanką i wszyscy bez najlepszego sprzętu będą traktowani tak samo, to chyba jest w porządku wobec każdego, nie? ;) Dlatego kierowałam się smakiem i szukałam ciasta, które wyróżniało się od innych. Uwielbiam bezy i dostałam bardzo dużo tortów Pawłowej, ale tort... makaronikowy to był strzał w dziesiątkę. Czy sama nazwa nie brzmi kusząco? Małe francuskie makaroniki kojarzą mi się z czymś wykwintnym, perfekcyjną słodyczą zamkniętą pomiędzy dwoma bezowymi krążkami. A ten tort! Blaty migdałowo-bezowe przekładane kremem z bitej śmietany i malinami. I dlatego właśnie ten wypiek wygrał. Zdjęcie jest równie ładne, chyba sama sobie sprawię takie ciasto :D Autorce gratuluję, mail z informacją przesłany. Mam nadzieję, że książka się spodoba :)


A wszystkich zapraszam do obserwowania Pieczonych Truskawek na facebooku: 

bądź na bieżąco!




21 komentarzy:

  1. można wysłać kilka przepisów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może ustalmy... że maksymalnie trzy :)

      Usuń
    2. okej okej! Niech będzie ile chcecie! :) Zaszalejmy :D

      Usuń
  2. fajny konkurs :) ja niestety już mam tę książkę :) życzę powodzenia innym uczestnikom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym sie skusiła na te wiśnie :D
    Pozdrawiam, katarzynagtuje.blogspot.com

    P.S. Jestem 100 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejny powód do świętowania! :) Dziękuję i również pozdrawiam!

      Usuń
  4. Myślę, że się pokuszę o wzięcie udziału :D i masz całkowitą rację, blog wciąga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo, dzisiaj obie obchodzimy blogowe urodziny! :) gratuluję! i już szykuję przepis na konkurs :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chciałabym wygrać taką książkę, więc już się szykuję do przygotowania jakiegoś ciasta! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłałam! Mam nadzieję, że mój wypiek przypadnie ci do gustu :)

      Usuń
  7. mogą być babeczki?

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Gratuluje :) Wielu kolejnych lat życzę :) A książki nie mam i od dawna jest na mojej liście - więc może coś wymyślę i podeślę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super - na pewno coś upiekę. W sumie to ciągle coś piekę z owocami. Jedna osoba jedno zgłoszenie?

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy konkurs :) Już się biorę do pieczenia! Czy Pavlova też się zalicza?

    OdpowiedzUsuń

Truskawki się cieszą na każdy miły komentarz :)