Owsiana krajanka z jagodami




Owsiana krajanka z jagodami. Kto by się nie skusił... ? ;) 



Jagody delikatnie mieszamy z przesianą mąką ziemniaczaną i 2 łyżkami cukru. Odstawiamy.
W oddzielnej misce łączymy ze sobą mąkę, płatki owsiane, pół szklanki cukru, sól i 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia. (Na obrazku jakoś umknęła mi kreska ;). Dodajemy jajko i zimne masło. Ucieramy do uzyskania jednolitej masy. 2/3 części ciasta wykładamy blaszkę. (użyłam małej formy - 15x25cm), następnie wysypujemy jagody i przykrywamy pozostałym ciastem. Pieczemy w 190 stopniach przez 25-30 minut. Zostawiamy do ostygnięcia.

12 komentarzy:

  1. Jakie to ładneeee! Uwielbiam Twojego bloga, choćby i za samą tę estetykę, którą mnie zachwycasz :) A tę owsianą krajankę na pewno jeszcze przyrządzę. Leci do listy "to make".

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja skusiłabym się na pewno :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepis biorę, pokażę Mamie, która jest jagodową pożeraczką!:)
    Bardzo mi się podoba sposób, w jaki podałaś składniki, ta fioletowa ramka...;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Superowy i prościutki przepisk:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z chęcią kawałeczek porwę... :D

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm ta krajanka jest świetna !! z jagodami <3 i owsianka - uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Do wypróbowania przepisu skusiły mnie przepiękne zdjęcia, a krajanka wyszła przepysznie! Dziękuję Ci bardzo za ten przepis, muszę wypróbować Twoje kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie wiesz jak się cieszę! <3 Udanych kolejnych wypieków! :)

      Usuń
  8. "Bez kombinowania" - ale kombinowanie fajne jest! :( Chociaż i taka krajanka musi być pyszna <3

    OdpowiedzUsuń

Truskawki się cieszą na każdy miły komentarz :)