Pancakes z masłem orzechowym




Kto lubi masło orzechowe polubi też taką wersję pankejków. Supertotalni wielbiciele dokończą orzeszkowy słoiczek do końca przekładając nim naleśniki, a ja swoje polałam sosem czekoladowym, posypałam orzeszkami i czekoladą. Myślę, że równie dobrze sprawdziłyby się banany...




Składniki:

1 szklanka mąki
2 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia
1/2 płaskiej łyżeczki soli
1/2 szklanki masła orzechowego
3 łyżki cukru
1 jajko
1 szklanka mleka
2 łyżeczki oleju



Przygotowanie:

Masło orzechowe, cukier i olej mieszamy ze sobą. Dodajemy mleko i jajko. W oddzielnej misce mieszamy mąkę, proszek do pieczenia i sól. Do masy mącznej stopniowo dodajemy masę z masłem orzechowym i dokładnie mieszamy. Smażymy na lekko naoliwionej patelni. Przewracamy na drugą stronę kiedy pojawią się bąbelki. 

17 komentarzy:

  1. Mniam, nie wiem czy jest na ziemi jakaś osoba, która nie lubi pankejków :) Jak zwykle rewelacyjne zdjęcie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te placuszki obłędnie się prezentują, a w smaku pewnie są jeszcze cudowniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tu właśnie cierpię z powodu wyczerpania się moich zapasów masła orzechowego, a tutaj... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, jak cudownie wyglądają te Twoje pankejki! *.*
    Urocze są!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam placki w takim zestawieniu :)
    Aa, zdjęcie mnie zachwyciło ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kooocham masło orzechowe! Te pancakes są idealne dla mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądają wprost obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejny wypasiony przepis - uwielbiam i pankejki i masło orzechowe, więc już jestem fanką :)
    Pozdrawiam,
    siwapiecze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cud *.*! Dziś wprawdzie jadłam panecakes w http://www.roadamerican.pl/ - ale na pewno sama też spróbuję zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bomba kaloryczna, ale co tam, najważniejsze, ze pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cóż za smakowitości! Zjadłabym wszystkie:)
    Cudowny blog:)

    www.zakochana-w-kuchni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Truskawki się cieszą na każdy miły komentarz :)